Achiziționarea unor servicii de experți externi – medic de familie pentru încheierea a unui contract cu un cabinet medical de medicină de familie

Achiziționarea unor echipamente medicale
2022-06-16
Arată tot

Achiziționarea unor servicii de experți externi – medic de familie pentru încheierea a unui contract cu un cabinet medical de medicină de familie

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu implementează proiectul ”Development and Testing of Efficient Screening and Prevention Programs – DESP” ROHU-450, în cadrul Programului INTERREG ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020, domeniul de intervenție ”9/a – investment in heath infrastructure”.

Proiectul are ca și scop realizarea unui screening predominant al bolilor cardiovasculare și oncologice (cancer mamar, cancer de prostată, de piele și de colon) cu o echipă mobilă cu implicarea a 20 de medici de familie din județul Satu Mare.

Scopul activității de screening este evaluarea riscurilor de îmbolnăvire a bolilor cardiovasculare și patru tipuri de boli maligne (cancer de sân, cancer de prostată, cancer de piele și cancer gastrointestinal). Metodele de screening și examinare presupun completarea unui formular al pacientului cu antecedente, cu factorii stilului de viață, examinarea pacientului centrată pe patologia definită și efectuarea unor analize paraclinice cum ar fi: glicemie, colesterol, trigliceride, PSA (pentru persoanele de sex masculin eligibile 45-68 ani), hemoragie ocultă intestinală, EKG și mamografie cu unitate mobilă (pentru persoanele de sex feminin eligibile 40-68 ani).

În cadrul proiectului se propune examinarea a 2.000 de persoane din populația județului Satu Mare, astfel unui cabinet de medicină de familie revenindu-i 100 de persoane eligibile. Se estimează să se realizeze 100 de deplasări a echipei mobile la 20 de cabinete medicale de medicină de familie, media lunară fiind de 8 deplasări în cadrul căreia 15-30 de persoane/deplasare vor fi consultate.

Până în prezent au fost semnate 19 contracte cu medici de familie din județul Satu Mare.

Scopul acestei proceduri este semnarea a unui contract cu un cabinet medical de medicină de familie din mediul urban sau din mediul rural.

 

Termen de realizare a serviciilor este de 8 luni

IMPORTANT !!!! Specificațiile tehnice, Model formulare, Model contract pot fi accesate de pe acest link https://1drv.ms/u/s!Agumv-rdq5YGl8IAYFc7yBp-D4nE9Q?e=jOolWK

 

Sunteți invitat să depuneți o ofertă pentru prestarea serviciilor.

 

Termenul limită pentru depunerea ofertelor:   07.09.2022,  ora 14.00 la sediul asociației: 440114 Satu Mare str. Ștefan cel Mare nr. 9.

 

Valoarea estimata totală a achiziției este de 14.600 lei, reprezentând 146 RON/persoană participantă la screening.

Invitația și documentația aferentă prezentei achiziții se publică, în conformitate cu prevederile Manualului de implementare al Programului și cu respectarea principiului transparenței, concomitent:

–        pe site-ul programului http://www.interreg-rohu.eu

–        pe site-ul Asociației http://bsjk.ro/r/ro/biblioteca-media/noutati/

Persoană de contact: Koncz Andrea, 0755993311, andrea@rosmin.ro

Date de contact: 440114 Satu Mare, Str. Ștefan cel Mare, nr.9, e-mail:; office@bsjk.ro

Tel./fax: 0361-408872, 0730-162336, 0756855819