RELURAEA procedurii de achiziționare a echipamentelor de diagnostic și screening oncologic – imagistică medicală

ANUNȚ IMPORTANT!!! ANULARE PROCEDURĂ PENTRU LOT 2
2020-09-21
Arată tot

RELURAEA procedurii de achiziționare a echipamentelor de diagnostic și screening oncologic – imagistică medicală

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu implementează proiectul ”Development and Testing of Efficient Screening and Prevention Programs – DESP” ROHU-450, în cadrul Programului INTERREG ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020, domeniul de intervenție ”9/a – investment in heath infrastructure”.

Obiectivul specific al proiectului este realizarea unui screening predominant al bolilor cardiovasculare și oncologice (cancer mamar, cancer de prostată, de piele sau de colon) cu o echipă mobilă și un screening al copiilor născuți prematur la Centrul Fericitul Scheffler János.

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu lansează achiziționarea unor echipamente de diagnostic și screening oncologic și cardiovascular de ultimă generație care urmează să fie cumpărate în cadrul proiectului ”Development and Testing of Efficient Screening and Prevention Programs – DESP” ROHU-450, necesare realizării activității de screening, în vederea diversificării serviciilor medicale prestate în prezent de Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu.

Echipamente de diagnostic și screening oncologic – imagistică medicală-1 set

  • 1 buc. Ecograf cardiovascular performant cu traductor liniar, transtoracic
  • 1 buc. Ecograf cu aplicație in cardiologie, vase, abdomen, ginecologie, parți moi, elastografie

Termen de livrare: 20 de zile

IMPORTANT !!!! Specificațiile tehnice, Model formulare, Model contract pot fi accesate de pe acest link

https://1drv.ms/u/s!Agumv-rdq5YGluVI_VY-Mcc0DW2DhQ?e=9aA44z

 

Sunteți invitat să depuneți o ofertă pentru furnizarea de echipamente.

 

Termenul limită pentru depunerea ofertelor:  19.10.2020,  ora 14.00 la sediul asociației: 440114 Satu Mare str. Ștefan cel Mare nr. 9.

 

Valoarea estimată a achiziției este echivalentul în lei a 122.445,00 Euro (fără TVA)

 

Invitația și documentația aferentă prezentei achiziții se publică, în conformitate cu prevederile Manualului de implementare al Programului și cu respectarea principiului transparenței, concomitent:

–        pe site-ul programului http://www.interreg-rohu.eu

–        pe site-ul Asociației http://bsjk.ro/p/ro/biblioteca-media/noutati/

 

Persoană de contact: Koncz Andrea, 0755993311, andrea@rosmin.ro

Date de contact: 440114 Satu Mare, Str. Ștefan cel Mare, nr.9, e-mail:; office@bsjk.ro

Tel./fax: 0361-408872, 0730-162336, 0756855819