Achiziționarea unor echipamente medicale grupate in 4 Loturi

Achiziționarea unor servicii de experți externi – medic de familie pentru încheierea a unui contract cu un cabinet medical de medicină de familie
2022-08-24
Achiziționarea unor servicii de experți externi – medici de familie, pentru încheierea a 10 contracte cu cabinete medicale de medicină de familie
2023-06-09
Arată tot

Achiziționarea unor echipamente medicale grupate in 4 Loturi

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu implementează ROHU-450 Dezvoltarea și testarea unor programe eficiente de screening și prevenție– DESP, în cadrul Programului INTERREG ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020, domeniul de intervenție ”9/a – investment in heath infrastructure”.

Obiectivul specific al proiectului este realizarea unui screening predominant al bolilor cardiovasculare și oncologice (cancer mamar, cancer de prostată, de piele sau de colon) cu o echipă mobilă și un screening al copiilor născuți prematur la Centrul Fericitul Scheffler János.

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu lansează achiziționarea unor echipamente de diagnostic și screening oncologic și cardiovascular de ultimă generație care urmează să fie cumpărate în cadrul proiectului, necesare realizării activității de screening, în vederea diversificării serviciilor medicale prestate în prezent de Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu.

Setul de echipamente medicale pentru care se așteaptă depunerea de oferte sunt grupate pe patru loturi, după cum urmează

 

Lot 1. Platformă de electrochirurgie (electrocauter) pentru unitatea  de endoscopie digestivă

– Platformă de electrochirurgie (electrocauter) pentru unitatea  de endoscopie digestivă – 1 buc

Termen livrare 2 luni

Lot 2. Echipament sterilizator

  • Echipament sterilizator compus din: Autoclav de minim 23 l cu imprimantă- 1 buc
  • Sterilizator cu aer cald de minim 20 l, sterilizator uscat- 1 buc
  • Termosigilant – 1 buc.

Termen livrare: 2 luni.

Lot 3. Lampă UV și dezinfectante (dozatoare perete).

– Lampă UV, bactericidă, cu montare pe stativ mobil – 2 buc

– Dezinfectant, dozator perete – 5 buc.

Termen livrare: 2 luni.

Lot 4. Traductor transesofagian 

– Traductor transesofagian matricial volumetric compatibil cu ecograful Philips

Affiniti 50 – 1 buc.

Termen livrare: 5 luni.

 

IMPORTANT !!!! Specificațiile tehnice, Model formulare, Model contract pot fi accesate de pe acest link

https://onedrive.live.com/?authkey=%21ABZfdgWFiljiXOs&id=696ABDDEABFA60B%21400201&cid=0696ABDDEABFA60B

 

Sunteți invitat să depuneți o ofertă pentru furnizarea de echipamente.

 

Termenul limită pentru depunerea ofertelor:   16.05.2023, ora 14.00 la sediul asociației: 440114 Satu Mare str. Ștefan cel Mare nr. 9.

 

Valoarea estimată a achiziției este echivalentul în lei a 26.186,00 Euro (fără TVA), defalcate pe loturi fiind:

Lot 1 – 5.730,00 Euro + TVA

Lot 2 –  3.584,00 Euro + TVA

Lot 3 – 242,00 Euro + TVA

Lot 4 – 16.630,00 Euro + TVA

Invitația și documentația aferentă prezentei achiziții se publică, în conformitate cu prevederile Manualului de implementare al Programului și cu respectarea principiului transparenței, concomitent:

–        pe site-ul programului http://www.interreg-rohu.eu

–        pe site-ul Asociației Noutăți – Centrul Fericitul Scheffler János (bsjk.ro)

 

Persoană de contact: Koncz Andrea, 0755993311, andrea@rosmin.ro

Date de contact: 440114 Satu Mare, Str. Ștefan cel Mare, nr.9, e-mail:; office@bsjk.ro

Tel./fax: 0361-408872, 0730-162336, 0756855819