Achiziționarea unor echipamente medicale grupate pe 4 Loturi

Achiziționarea unor servicii de laborator în cadrul proiectului ROHU-450
2023-10-04
Important!!!!! Erata nr. 1 din 05.10.2023 la procedura de Achiziționarea unor echipamente medicale grupate pe 4 Loturi
2023-10-05
Arată tot

Achiziționarea unor echipamente medicale grupate pe 4 Loturi

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu implementează ROHU-450 Dezvoltarea și testarea unor programe eficiente de screening și prevenție– DESP, în cadrul Programului INTERREG ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020, domeniul de intervenție ”9/a – investment in heath infrastructure”.

Obiectivul specific al proiectului este realizarea unui screening predominant al bolilor cardiovasculare și oncologice (cancer mamar, cancer de prostată, de piele sau de colon) cu o echipă mobilă.

Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu lansează achiziționarea unor echipamente de diagnostic și screening oncologic și cardiovascular de ultimă generație care urmează să fie cumpărate în cadrul proiectului, necesare realizării activității de screening, în vederea diversificării serviciilor medicale prestate în prezent de Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu.

Setul de echipamente medicale pentru care se așteaptă depunerea de oferte sunt grupate pe patru loturi, după cum urmează

Lot 1. Aparat de diagnosticare cu elastografia tranzitorie prin vibrație controlată  – 1 buc. Termen livrare: 2 luni

Lot 2. Ecograf cu achiziție volumetrică automată pentru screening mamar – 1 buc.

Termen livrare: 2 luni

Lot 3. Aparat Roentgen tip C-Arm cu detector digital – 1 buc

Termen livrare: 2 luni

Lot 4. Dulap pentru depozitare endoscoape cu funcție de uscare  – 1 buc

Termen livrare: 2 luni

 

 

IMPORTANT !!!! Specificațiile tehnice, Model formulare, Model contract pot fi accesate de pe acest link https://onedrive.live.com/?authkey=%21AGb3CHv1KhnvUK8&id=696ABDDEABFA60B%21402691&cid=0696ABDDEABFA60B

 

Sunteți invitat să depuneți o ofertă pentru furnizarea de echipamente.

 

Termenul limită pentru depunerea ofertelor:  12.10.2023, ora 14.00 la sediul asociației: 440114 Satu Mare str. Ștefan cel Mare nr. 9.

 

Valoarea estimată a achiziției este echivalentul în lei a 430.458,16  Euro (fără TVA), defalcate pe loturi fiind:

 

Lot 1 – 131.000,00 Euro + TVA

Lot 2 –  153.300 Euro + TVA

Lot 3 – 104.258,16 Euro + TVA

Lot 4 – 41.900,00 Euro + TVA

Invitația și documentația aferentă prezentei achiziții se publică, în conformitate cu prevederile Manualului de implementare al Programului și cu respectarea principiului transparenței, concomitent:

–        pe site-ul programului http://www.interreg-rohu.eu

–        pe site-ul Asociației Noutăți – Centrul Fericitul Scheffler János (bsjk.ro)

pe site-ul Componente electronice – Publi24.ro