Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu implementează ROHU-450 Dezvoltarea și testarea unor programe eficiente de screening și prevenție– DESP, în cadrul Programului INTERREG ROMÂNIA-UNGARIA 2014-2020, domeniul de intervenție ”9/a – investment in heath infrastructure”.
Obiectivul specific al proiectului este realizarea unui screening predominant al bolilor cardiovasculare și oncologice (cancer mamar, cancer de prostată, de piele sau de colon) cu o echipă mobilă și un screening al copiilor născuți prematur la Centrul Fericitul Scheffler János.
Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu lansează achiziționarea unor echipamente de diagnostic și screening oncologic și cardiovascular de ultimă generație care urmează să fie cumpărate în cadrul proiectului, necesare realizării activității de screening, în vederea diversificării serviciilor medicale prestate în prezent de Asociația Surorile de Caritate Sfântul Vicențiu.
Setul de echipamente medicale pentru care se așteaptă depunerea de oferte sunt grupate pe patru loturi, după cum urmează
Lot 1. Platformă de electrochirurgie (electrocauter) pentru unitatea de endoscopie digestivă
Termen livrare: 2 luni.
Termen livrare: 2 luni
– Unitate de videoendoscopie gastroenterologică – 1 buc
Termen livrare: 2 luni
Lot 4. Osteodensitometru “Dexa whole body”
– Osteodensitometru “Dexa whole body” – 1 buc
Termen livrare: 4 luni.
– Unitate de ecografie pentru uz general – urologic – 1 buc
Termen livrare: 2 luni.
IMPORTANT !!!! Specificațiile tehnice, Model formulare, Model contract pot fi accesate de pe acest link https://1drv.ms/f/s!Agumv-rdq5YGmLsWYLpfgyXXKalWmQ?e=mKga9I
Sunteți invitat să depuneți o ofertă pentru furnizarea de echipamente.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor: 04.07.2023, ora 14.00 la sediul asociației: 440114 Satu Mare str. Ștefan cel Mare nr. 9.
Valoarea estimată a achiziției este echivalentul în lei a 353.183,00 Euro (fără TVA), defalcate pe loturi fiind:
Lot 1 – 9.413,00 Euro + TVA
Lot 2 – 730,00 Euro + TVA
Lot 3 – 206.200,00 Euro + TVA
Lot 4 – 52.440,00 Euro + TVA
Lot 5 – 84.400,00 Euro + TVA
Invitația și documentația aferentă prezentei achiziții se publică, în conformitate cu prevederile Manualului de implementare al Programului și cu respectarea principiului transparenței, concomitent:
– pe site-ul programului http://www.interreg-rohu.eu
– pe site-ul Asociației Noutăți – Centrul Fericitul Scheffler János (bsjk.ro)
Persoană de contact: Koncz Andrea, 0755993311, andrea@rosmin.ro
Date de contact: 440114 Satu Mare, Str. Ștefan cel Mare, nr.9, e-mail:; office@bsjk.ro
Tel./fax: 0361-408872, 0730-162336, 0756855819