Această evaluare oferă o imagine foarte amplă despre profilul copilului în diferitele categorii de vârstă. Prin acest proces, fiecare părinte poate primi răspuns la întrebările legate de eventualele probleme sau dificultăți în dezvoltarea copilului, respectiv poate servi ca și un reper foarte obiectiv în sensul, cu ce ar trebui să facă față un copil la o anumită vârstă și cum putem să-l ajutăm în acest sens.
Rezultatul evaluării ne oferă informații despre:
Pe lângă acestea, se monitorizează pe timpul evaluării colaborarea copilului, motivația lui respectiv modul în care relaționează.
Important:
Anii petrecuți la grădiniță sunt una dintre cele mai importante perioade din viața fiecărui copil, pentru că este prima colectivitate din care va face parte copilul. Aici se pun bazele unor abilități de relaționare, de comportament de joacă, dar aici trebuie pentru prima dată ca un copil să se descurce singur, fără prezențe permanentă a părinților. Astfel orice dificultate în această perioadă poate dveni o problemă reală pentru copil, și poate îngreuna acești ani.
Evaluarea Longikid vine în ajutorul analizei acestor probleme apărute, verificând posibila cauză a acestora, care poate fi chiar și o imaturitate organică. Identificând cu exactitate problemele apărute și cauza acestora, putem preveni apariția eventualelor probleme viitoare.
Rezultatul evaluării ne oferă informații despre:
Pe lângă acestea, se monitorizează pe timpul evaluării colaborarea copilului, motivația lui respectiv modul în care relaționează.
Evaluarea este structurat pe fiecare categorie de vârstă, astfel nivelul de greutate a exercițiilor crește în funcție de vârstă. Rezultatul evaulării oferă o imagine amplă pentru părinte, despre ceea ce ar trebui să știe fiecare copil la o anumită vârstă.
Acest aspect este unul forate important pentru fiecare părinte, deoarece poate identifica punctele tari și cele slabe la copil, astfel poate veni în ajutorul lui, să facă față cerințelor. Dar este foarte important, ca orice domeniu dezvoltat sub nivelul așteptat, nu înseamnă automat a deficiență în dezvoltare sau un handicap.
Orice problemă identificată la vârstă fragedă, poate avea mai mare șansă să se rezolve până la vârsta școlară, unde efectele și consecințele negative pot fi mai grave.